duminică, 18 octombrie 2009

Literatura

O calatorie in lumea imagintiei

2 comentarii:

  1. scoala


    de copil,am simtit durerea
    dar vremea ce trecea,
    repede,tristetea o simteam
    la scoala,isoria romanilor,
    noi o invatam.


    ciufulita mai eram
    chef de scoala nu aveam
    fata mea,trista,se observa,
    dar cineva imi spunea
    "Du-te,scoala e viata,
    ea te invata,
    ce tu nu stii!"

    scoala este drumul tau,
    mergi pe el,
    si spre cariera,tu,te vei indrepta,
    ea te va astepta.


    Nita Roxana Marina
    clasa:a-VIII-aB

    RăspundețiȘtergere
  2. treceam


    cand treceam
    prin fata casei tale
    eram imbracat la patru ace
    dar,merue exista o perdeaa
    intre noi,intre tu si eu
    cand am trecut,
    pe strada da,
    plina de al tau parfum
    parca si acum,il simt...
    toata lumea se tot uita
    mi s-a oprit inima.
    ne potriveam...
    nu eu am spus aceasta,
    ci intreaga lumea,
    cu zambetul pe buze,
    cu drag iti spun,
    noi doi,suntem placuti
    de rude si vecini,
    de dusmani si de prieteni,
    de lumea-ntreaga...!

    Nita Roxana Marina
    clasa:a VIII-a B

    RăspundețiȘtergere