miercuri, 28 octombrie 2009


DESCRIE LOCURI CARE TE-AU IMPRESIONAT>
Descrie oameni care ti-au placut, modele de comportament.

Un comentariu:

  1. o parere...

    Cele mai frumoase locuri..as putea spune ca cel mai frumos loc este la Babele,apoi la Moeciu.
    La Babele,este un loc minunat,numai ca nimeni nu poate urca cu o masina mica,pana la vf.Omu.Am fost acolo,minunat,oamenii sunt diferti ca cei din Targoviste.Acei oameni sunt incantati la vederea frumosului,cunosc cateva persoane,sunt alpinisti,oameni mununati,niciunde nu se gaseste asa ceva,acesti oameni locuiesc langa Vf.Omu de 28 de ani,si inca nu s-au saturat de acel loc.Cand veti ajunge la Babele,va rog frumos,pe toti cititorii,intrebati de locul unde este "crucea"intrebati de acest traseu.Da,este adevarat,este mult de urcat,am urcat locuri minunate,erau cateva pietre,dar imense,din care ,curgea o apa atat de curata si atat de rece,dar si buna.Ajunsi aproape de cruce cand am vazut acea parte de coborat,la o inaltime de cca.500 de m,dar ce ca este prea mica aceast numarera foarte jos,insa acolo la acea portiune de coborat,aveam o senzatie de ameteala,va inchiputiti la o asemenea inaltime,oricarui alpinist iar fi frica,dupa parerea mea.Apoi,nu am putut cobari,mi-a fost tare frica,am urcatinapoi si o femeie imi spune ca daca vrea,sa cobor cu ajutorul unei franghii pe care au pus-o pt.a coboracelor care le este frica de inaltime.Era logic,ca eu am refuzat,la vazutul acelei inaltimi,imi era tare frica,parintii si unii dintre prietenii mei,au coborat.La putina vreme vine o fetita,si a vrut sa coboare pe acea franghie,din nefericire,s-a rupt franghia si a cazut in prapastie,din cate am auzit,era imposibil sa supravietuiesti.
    asa ca,eu nu am avut curajul sa cobor la Cruce insa am facut poze de la departare.locuri minunate...oamenii sunt incantati de ceea ce vad acolo.
    la moeciu..multa verdeata,locuri incredibile,oamenii de acolo sunt in stare sa iti dea si inima si casa intrega la dispozitie pt. o noapte sa dormi la moeciu,pt. a sta cu ei,pt.a petrece ca la moeciu.o lume de vis,un basm pe care l-am trait.asa,pot eu numi aceaste doua locuri.


    Nita Roxana Marina
    Clasa:a-VIII-a B

    RăspundețiȘtergere